SPEND RM99 AND ABOVE ~ GET 5% DISCOUNT ! COUPON CODE : HOH2U5%
Cara Pembelian

Q. Bagaimana membuat pesanan di laman web ini?
    Untuk memesan pembelian anda: -

  • Pilih Produk yang anda ingin membuat pembelian.
  • Klik butang "Add to Cart" pada produk yang anda ingin membeli.
  • Klik "Continue Shopping" untuk terus menambah produk lain  atau klik "Checkout" untuk membuat pembayaran untuk produk yang anda pilih.
  • Masukkan Email , Nama Penerima dan Alamat yang sah untuk proses penghantaran.                                                  
  • Klik " Continue to Payment Method " untuk proses pembayaran
  • Klik " Place Your Order " untuk ke halaman Bayaran Secara Online.
  • Setelah Membuat Bayaran , Pengesahan bayaran akan di hantar melalui email.
  • Kami akan memproses dan menghantar pesanan anda dalam masa 24 jam*

* Pengahantaran di lakukan pada hari Kurier Bekerja sahaja, Isnin - Sabtu ( kecuali sabtu Minggu Pertama) 

 

ATAU

BOLEH CALL / SMS / WHATSAPP SAHAJA KEPADA 0179007090

UNTUK MEMBUAT PESANAN

Q. Apa kaedah pembayaran yang disediakan?

1. Invois / Cek / Bank Transfer

Bank: Nama Bank  : Maybank
Akaun Bank: 5560 5750 1763
Nama Akaun: ROSHAH HEALTH AND BEAUTY ENTERPRISE

Bank: Nama Bank  : CIMB
Akaun Bank: 7036 0885 12
Nama Akaun: MOHD AIMERUL SHAFIQ BIN ZABAAR


Selepas anda membuat pembayaran, sila hantar butiran pembayaran:
Nama Bank:
Perbankan Tarikh:
Ammount Jumlah anda telah membayar:
No.Order anda:

Anda boleh menghantar email kepada kami info di atas kepada roshahhab@houseofhealin.com.my atau sms/whatsapp kepada kami di 0179007090.


Q. Bagaimana untuk menukar maklumat akaun peribadi saya dan alamat penghantaran?

    Log dalam akaun anda → Klik pada "Akaun Maintainence" → Edit maklumat akaun anda dan alamat Penghantaran di sini.

Q. saya terlupa Kata Laluan saya untuk akaun saya. Apa yang perlu saya lakukan untuk mendapatkannya?

    Klik pada "Lost Password?" Dan masukkan email anda yang digunakan untuk mendaftar akaun di dalam kotak.
    Klik Submit.
    Token pengesahan akan dihantar kepada anda. Sebaik sahaja anda menerima token, anda akan dapat memilih kata laluan baru untuk akaun anda.

Q. Bolehkah saya membatalkan suatu order yang sedia ada yang telah dibuat?
Ya, hanya jika perintah itu adalah masih pada status menunggu.

- Sila hantar e-mel kepada perkhidmatan e-mel pelanggan kami di aimerulshafiq@gmail.com dengan "Permintaan untuk membatalkan order" untuk memaklumkan kepada kami tentang pembatalan order

Q. Berapa lamakah penghantaran biasanya mengambil masa?
Penghantaran biasanya akan mengambil masa kira-kira 2 hingga 4 hari bekerja

Q. Saya masih mempunyai keraguan!
Maaf bahawa kami tidak dapat untuk membersihkan keraguan anda dalam halaman FAQ. Sila sila hantarkan e-mel kepada aimerulshafiq@gmail.com